3 Tendințe ale SMS-urilor, esențiale pentru afaceri în 2024

Mesajele text sunt folosite peste tot în comunicările personale și se îndreaptă în aceeași direcție și în mediul de afaceri. Iată cum puteți beneficia de această tendință.

 

Mesajele text sunt omniprezente în zilele noastre, iar cele mai recente rapoarte examinează cum sunt folosite mesajele text în afaceri în prezent, ce trenduri se preconizează pentru 2024 și ce provocări și oportunități apar în acest context.

Iată cele trei principale tendințe în mesageria text pe care trebuie să le urmăriți pentru a avea succes în 2024:

 

1 – Înlocuiți apelurile telefonice cu mesajele text

 

Unele discuții necesită să se desfășoare prin telefon, față în față sau prin alte mijloace de comunicare. Cu toate acestea, raportul a arătat că majoritatea acestor conversații și actualizări pot fi transmise prin mesaje text.

70% dintre consumatori consideră că mesajele text sunt cea mai rapidă modalitate de a-i contacta.

87% doresc să-și programeze întâlnirile și să primească notificări prin SMS.

66% dintre angajați economisesc 1-5 ore pe săptămână prin trimiterea de mesaje text.

Întrebați despre modul în care aceasta se reflectă în activitatea lor de zi cu zi, respondenții au menționat că pot ajunge la clienți și angajați mai repede și mai fiabil prin intermediul mesajelor text. Nu mai este nevoie să facă mai multe apeluri telefonice pentru a se conecta, iar contactele nu mai pierd actualizările importante pentru că nu și-au verificat e-mailul.

În acest an, căutați oportunități de a înlocui apelurile telefonice cu mesaje text. Opțiuni excelente includ actualizările pentru clienți, programarea sau programarea serviciilor, verificările angajaților, urmăriri de vânzări și orice moment în care puteți trimite un mesaj text în masă în loc să sunați fiecare contact individual.

Ar fi benefic să luați în considerare crearea unor șabloane de mesaje SMS pentru mesajele și actualizările frecvent utilizate. Aceasta vă poate economisi timp și poate asigura coerența comunicării între angajați. Prin efectuarea acestor schimbări, s-ar putea să vă alăturați celor 10% dintre respondenți care economisesc mai mult de 10 ore pe săptămână prin utilizarea mesajelor text în locul apelurilor telefonice.

 

2 – Mesaje pentru a solicita recenzii pe Google

 

Nu este necesar ca aceste recenzii să fie postate pe Google, dar este important să obțineți recenzii online pe alte platforme terțe unde clienții potențiali vă caută. Pentru majoritatea, aceasta este Google, dar pentru alții ar putea fi Facebook, Instagram sau alte platforme similare.

Recenziile sunt esențiale deoarece sunt oferite de clienți reali care își împărtășesc public experiențele cu dumneavoastră și vorbesc despre modul plăcut de a lucra cu dumneavoastră. Cu cât primiți mai multe recenzii, cu atât veți câștiga mai multă încredere în rândul potențialilor clienți și, în special în cazul recenziilor de pe Google, veți fi clasat mai sus în rezultatele căutării. Acest lucru vă oferă mai multe șanse de a atrage noi clienți.

În prezent, doar 21% dintre afaceri folosesc mesajele text pentru a obține recenzii online, dar alte 35% ar dori să o facă. Este momentul perfect să începeți, deoarece este o tactică eficientă, familiară pentru consumatori și nu este încă foarte utilizată.

Pentru a pune acest lucru în practică, trimiteți un mesaj text fiecărui client după finalizarea serviciului sau livrarea produsului. Mulțumiți-le pentru colaborare și rugați-i să vă acorde o recenzie. Nu uitați să includeți link-ul către pagina de recenzii. Apoi, fiți siguri că răspundeți la orice feedback primiți.

 

3 – Gestionați serviciul pentru clienți prin intermediul mesajelor text

 

În loc să utilizeze mesajele text pentru scopuri de marketing și promovare, majoritatea afacerilor intervievate preferă să le folosească pentru conversații de zi cu zi cu clienții și angajații. De fapt, conform unui studiu, 75% dintre organizații afirmă că trimit mesaje pentru a oferi servicii pentru clienți, făcând această practică cea mai întâlnită. Această tendință evidențiază importanța următoarelor aspecte:

  • Clienții preferă să trimită mesaje pentru întrebări legate de serviciile pentru clienți, suport și actualizări, deoarece este mai comod pentru ei.
  • Afacerile găsesc că utilizarea mesajelor text pentru serviciul pentru clienți este mai eficientă decât alte canale de comunicare.
  • Trimiterea de mesaje text pentru serviciul pentru clienți devine tot mai mult o așteptare pe care clienții o au când interacționează cu afaceri.

Având în vedere aceste aspecte, afacerile au succes în gestionarea serviciului pentru clienți prin mesaje text, iar clienții devin din ce în ce mai așteptători în acest sens. Prin urmare, ar fi oportun să oferiți clienților opțiunea de a vă contacta prin mesaje text pentru a primi suport. De asemenea, puteți considera să inițiați conversații cu clienții prin trimiterea de mesaje text pentru a verifica starea și pentru a afla feedback-ul acestora cu privire la produsele și serviciile oferite.

Pentru a obține succesul, trebuie să stabiliți scopul trimiterii mesajelor text, să permiteți clienților să opteze pentru primirea lor, și să puneți în aplicare procese interne și așteptări clare!

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu