8 idei creative pentru campanii prin SMS

8 idei creative pentru campanii prin SMS

 Cum te poți asigura de faptul că maximizezi eforturile de marketing în campaniile prin SMS? În afară de utilizarea SMS-urilor pentru a trimite alerte sau memento-uri, poți deveni creativ în trimiterea unor mesaje cu scopul de a spori engagementul și pentru a crește veniturile. În acest articol îți dăm 8 idei creative pentru campanii de marketing prin SMS.

1. Promovarea blogului sau a conținutului de pe blog

Marketingul prin SMS reprezintă un instrument relevant pentru împărtășirea conținutului util și valoros care se regăsește pe site-ul tău web. Prin acest tip de campanie vei putea îndruma contactele către cele mai populare sau, din contră, către cele mai puțin vizualizate articole. De asemenea, prin această metodă le poți pune clienților tăi la dispoziție o modalitate eficientă prin care pot apela la ghiduri sau resurse, cu scopul de a-i educa în domeniul în care îți desfășori activitatea.

Promovarea conținutului din blog prin intermediul SMS-ului reprezintă o modalitate excelentă de a spori traficul site-ului și ratele de click. În plus, este ușor să reutilizezi conținut care rămâne fresh pentru o lungă perioadă de timp sau să trimiți conținut relevant, sezonier, în perioadele corespunzătoare ale anului. Înainte de a apela la acest tip de campanie totuși, va trebui să te asiguri de faptul că site-ul tău este responsive. Cu alte cuvinte, fiecare pagină, atât blogul, cât și conținutul inclus în acesta, trebuie să fie compatibile cu toate tipurile de dispozitive, mai ales cu cele mobile. Ultimul lucru pe care ți-l dorești este să redirecționezi clienții către o pagină care nu poate fi utilizată, oferind o slabă experiență a utilizatorului pe mobil.

2. Concursuri prin SMS

Dacă obiectivul tău constă în creșterea gradului de implicare sau activare a clienților în procesele de comunicare, cât și dezvoltarea bazei de date cu noi abonați, concursurile prin SMS reprezintă metoda ideală. Mesajele campaniei prin SMS sunt ușor de configurat, însă trebuie să acorzi mare atenție termenilor și condițiilor concursului. Asigură-te de faptul că sunt clar specificate și că nu pot induce participanții în eroare.

Pentru a-ți promova concursul, poți trimite audiența ta către o pagină de destinație sau să trimită un cuvânt cheie prin mesaj text. Totodată, poți promova campania pe site-ul web cu un banner sau o notificare care solicită participanților să furnizeze numărul lor de telefon mobil pentru a se înscrie în concurs. O idee bună în acest sens este ca, după încheierea concursului, să ai în vedere persoanele care s-au înscris, dar au ieșit necâștigătoare. Astfel, le vei putea trimite un discount, sub forma unui premiu de consolare, pentru a încuraja și participarea la evenimentele următoare. Pentru mai multe detalii despre concursurile prin SMS, citește articolul de pe blog SMSO aici.

3. Promovarea evenimentelor

Se apropie data unui eveniment pe care îl susții, de tipul unei conferințe, festival sau strângere de fonduri? Utilizează SMS-ul pentru a atrage participarea unui public mai mare. De asemenea, poți utiliza mesajele text cu scopul de a atrage atenția participanților asupra zilelor rămase până la startul evenimentului. Prin acest tip de campanie de marketing prin SMS poți transmite detaliile importante referitoare la modul de susținere a evenimentului. Includem aici modul de vânzare a biletelor, informații despre parcare, orare, sau informații precise despre locul în care urmează să se țină evenimentul.

4. Reduceri disponibile numai abonaților

Ilustrație specifică campaniilor de tip flash sale

Trimiterea de oferte exclusive către baza de date a clienților abonați reprezintă una dintre cele mai simple și eficiente modalități de a determina abonații că facă o achiziție. Aceste campanii de promoții de tip flash ar trebui să aibă o desfășurare regulată, astfel încât clienții să aibă un stimulent constant și suficient de puternic pentru a nu se dezabona de la mesajele tale promoționale.

5. Sfaturi săptămânale sau lunare

Dacă vrei să aduci valoare conținutului tăi , deci și abonaților la mesajele de marketing, oferă-le acestora sfaturi specifice în domeniu. Frecvența acestui tip de mesaje depinde importanța domeniului, precum și de viteza cu care acesta evoluează și se schimbă. Aceste mesaje nu numai că îl pot ajuta pe abonat, însă demonstrează faptul că brandul este preocupat de reușitele clienților. De exemplu, în cazul unei curățătorii chimice, se pot trimite sfaturi legate de îngrijirea anumitor tipuri de cămăși sau despre îndepărtarea petelor de pe diferite materiale.

6. Îndemnarea clienților de a lăsa o recenzie

În urma interacțiunii cu clienții, asigură-te că îi îndemni să îți ofere recenzii. Acestea nu numai că îți vor spori reputația, ci vor crește vizibilitatea brandului în rândul căutărilor locale.

7. Mesaje de mulțumire

În urma interacțiunii cu clientul, după ce acesta face o achiziție, nu uita să trimiți un mesaj de mulțumire. Acesta poate include o reducere, ori o ofertă de care poate beneficia la următoarea achiziție. Aceste tipuri de mesaje le arată clienților că îți pasă de nevoile lor și că îi prețuiești.

8. Sondaje de opinie

Ilustrație sondaj de opinie

Ultima pe lista de idei creative pentru campanii de marketing prin SMS constă în creșterea loialității clienților. Poți face acest lucru cerându-le acestora feedback cu privire la produsul ori serviciul comercializat. Lansarea unui sondaj este ușor de realizat. Totoadtă, având în vedere ratele ridicate de deschidere și de răspuns ale SMS-urilor, poți conta pe primirea rapidă a răspunsurilor.

Așadar, cu ajutorul acestor idei creative pentru campanii de marketing prin SMS vei reuși să te conectezi cu clienții tăi la un nou nivel, oferindu-le în același timp valoare. Dacă ești pregătit să dai startul campaniilor de marketing prin SMS, înregistrează-te în platforma SMSO.

 

 

 

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu