Femeie care citește un SMS pe telefonul mobil

Mesaje care starnesc atractie – reguli pentru redactarea unui SMS ce nu trece neobservat de catre clientii tai

Unul dintre cele mai importante aspecte cu privire la publicitatea prin intermediul SMS-urilor este rapiditatea cu care acestea captiveaza publicul tinta. Campaniile din marketing prin SMS nu pot avea succes fara un continut bine pus la punct.. Mesajul pe care il trimiti este unul scurt, asa ca fiecare cuvant conteaza.

1. Mesaje atractive – cum scrii un SMS reusit pentru clientii tai

Redactarea mesajului care va ajunge la un numar mare de clienti fideli sau potentiali cumparatori trebuie sa fie atractiv si sa produc efectul dorit. Pentru rezultate satisfacatoare, foloseste urmatoarele metode:

  • Personalizeaza mesajul.

SMS-urile, chiar daca sunt trimise in bulk, trebuie sa fie nu doar relevante pentru destinatar, ci si particularizate pentru a crea o apropiere intre brand si clienti. Prin urmare, foloseste informatiile de care dispui pentru a personaliza continutul. Adreseaza-te folosind numele cumparatorului, trimite un mesaj aniversar de ziua lui sau creeaza campanii care sa targeteze publicul in functie de obiceiurile sale de cumparare. 

Femeie care citește un SMS pe telefonul mobil

  • Include o oferta.

Putine strategii sunt mai eficiente decat aceea de a face o oferta cuiva care poate fi interesat de produsele tale. Prin urmare, asigura-te ca urmeaza sa comunici ceva ce ii va atrage atentia: reduceri, promotii si discounturi, sansa de a castiga un premiu in cadrul unui concurs si asa mai departe.

  • Foloseste cuvinte cu impact.

Alege cuvintele care au cele mai mari sanse de a capta interesul cititorului. Opteaza pentru variante precum: “gratis”, “oferta”, “exclusiv”, “perioada limitata”, “special”, “nou”, “economiseste”, “doar astazi” sau altele. Pentru ca atentia publicului este din ce in ce mai fragmentata si este bombardat de numeroase mesaje, ceea ce ii comunici tu trebuie sa-l atraga pe loc.

Femeie care utilizează telefonul mobil

  • Indu un sentiment de urgenta.

Pentru a mentine cititorul captiv si pentru a-l influenta sa ia o decizie, trebuie sa creezi un mesaj care sa-l convinga sa actioneze cat mai rapid. Lasa deoparte detaliile inutile si spune-i pe scurt de ce trebuie cumpere produsul tau acum. Cel mai adesea te poti folosi de campanii care se intind pe perioade scurte de timp.

2. Mesaje atractive – ce sa eviti atunci cand concepi un SMS pentru o campanie de promovare

In procesul de redactare a unui SMS pentru o campanie de marketing, pot aparea diverse greseli care sa saboteze eficienta mesajului, precum cele enumerate mai jos. Ca sa ajungi la rezultate bune, evita-le cu orice pret.

  • Compui un mesaj prea lung. Retine faptul ca exista mari sanse sa pierzi atentia cititorului. Un mesaj pe telefon trebuie sa fie scurt si concis.
  • Nu personalizezi textul. Fara particularizarea acestuia, nu vei construi un dialog prietenos si atragator cu publicul tau.
  • Nu scrii continut valoros pentru cumparator. Dat fiind ca timpul este pretios pentru fiecare dintre clientii tai, evita sa ii bombardezi cu informatii inutile. Contacteaza-i in legatura cu subiecte care ii vor atrage cu siguranta si mentine un interval optim intre campaniile de marketing.

Desi este vorba despre redactarea unui mesaj simplu si scurt, adesea poti da gres in conceperea acestuia. Respecta recomandarile din acest articol si creeaza cele mai atragatoare SMS-uri pentru publicul tau!

Surse foto: Unsplash.com, Pexels.com

3. Intrebari si raspunsuri frecvente despre mesaje atractive pentru clienti

Ce mesaje prin SMS starnesc atractia clientilor?

Pentru a atrage atentia clientilor poti trimite SMS-uri cu oferte exclusive, concursuri, notificari despre reduceri sau mesaje cu continut interactiv.

Cum redactezi un mesaj prin SMS care starneste atractia cumparatorilor?

Un mesaj eficient este unul personalizat, care vorbeste despre o oferta, contine cuvinte cu impact si creeaza cumparatorului impresia ca trebuie sa faca achizitia cat mai repede.

Ce trebuie sa contina un mesaj care starneste atractia clientului?

Pentru a starni atractia clientului, un SMS va contine detalii ce personalizeaza textul ( de exemplu, numele), va face referire la o oferta si va avea un call-to-action clar si concis, care sa ii spuna acestuia clar ce trebuie sa faca (sa acceseze un site, sa achizitioneze un produs, sa raspunda cu un mesaj etc.).

 

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu