1. SMSO
  2. GDPR

GDPR

Regulamentul general privind protecția datelor a fost introdus în mai 2018 pentru a proteja datele personale și confidențialitatea cetățenilor UE de comunicările nesolicitate din partea companiilor.

Un rezultat pozitiv al GDPR este că formeaza un nivel mai mare de încredere între companii și clienții lor. Acest lucru se datorează faptului că a devenit mai transparentă colectarea datelor și este necesar consimțământul utlizatorului pentru a primi informari sau oferte din partea brand-urilor.

Unul dintre scopurile pentru care este folosita platforma SMSO, este marketing-ul prin SMS. Modul in care clientii nostri colecteaza datele si le folosesc apoi, nu intra in responsabilitatea noastra. Chiar si asa, noi sustinem respectarea acestei directive pentru ca intelegem nevoia fiecaruia de a acorda timpul si atentia sa doar comunicarilor relevante.

Atat pentru noi cat si pentru utilizatorii care au nevoie de indrumare, avem parteneri si colaboratori specialisti ai legislatiei de data protection. Impreuna cu acestia, suntem intr-un proces de auditare si observare a modului in care toate tehnologiile si procesele interne respecta Regulamentul General privind Protecția Datelor.

Resurse

Catalin Sporis, co-fondator si CEO al platformei SMSO l-a avut invitat in intr-unul dintre webinariile noaste pe Tudor Galos, consultant senior GDPR. Tema discutiei a fost: Impactul GDPR in comunicarea intre magazinele online si clientii lor.

Tudor, a raspuns pe rand mai multor intrebari pe care noi le-am primit de-alungul timpului de la utilizatorii nostri.

Cele mai frecvente întrebări și răspunsuri

Dacă ai întrebări, scrie-ne aici

Echipa noastră este pregatită să raspundă întrebărilor tale.

Completează formularul din dreapta și vei primi răspuns cât mai repede posibil. Dacă te grăbești, sună-ne.

Expertiză specifică
Customer suport excelent
Cunoaștere locală și regională

 

Menu