SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing și SMS pentru companii, previzionează pentru 2024 depășirea valorii de 1,5 milioane de euro, ca cifră de afaceri. Compania a înregistrat o creștere cu 56% în primul semestru din 2024, în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent.
Comunicarea prin SMS a început să recâştige teren în urma măsurilor de distanţare socială impuse în urma crizei sanitare, când companiile, în urma integrării muncii remote, au apelat la mesajele scrise pentru a intra sau a rămâne în contact cu publicul lor, dar şi cu angajaţii care au muncit de acasă. Ce venituri generează o platformă de comunicare prin mesaje de tip text?
Una dintre cele mai active, dar complicate piețe din zona de telecom este cea de marketing prin SMS și alte tipuri de mesaje (WhatsApp, Telegram). Noi am povestit cu un startup care vrea să o schimbe - SMSO și cu fondatorul platformei, Cătălin Sporiș.
ZF IT Generation. Start-up Update. Cătălin Sporiş, cofondator SMSO - platformă de comunicare prin mesaje de tip text: În 2022 vrem să dublăm din nou veniturile, la 1 milion de euro. Suntem în discuţii şi pentru o finanţare, însă ne putem autosusţine în continuare
Potrivit unui raport Omnisend, în 2020, a existat o creștere cu 378% a mesajelor SMS comparativ cu 2019. Această creștere spectaculoasă se datorează, pe de o parte, ratei mari de deschidere a acestui canal, de aproximativ 98%, pe de altă parte, tuturor schimbărilor care au afectat industria turistică în ultimul timp.
Platforma SMSO, furnizorul platformei de comunicare SaaS cu același nume, utilizată de clienți corporate în relația cu beneficiarii lor, a încheiat anul 2021
Platforma locală de comunicare prin mesaje de tip text pe telefonul mobil SMSO are în plan să obţină o finanţare de 2-5 milioane de euro pentru a se extinde - iniţial la nivel regional apoi la nivel global, ca parte a strategiei de a ajunge la venituri de 100 mil. euro în 5 ani.
„Sunt un om căruia îi place să construiască. Îmi place să învăț continuu, să
evoluez și să mă autodepășesc” | Raluca Ganea, Marketing Manager SMSO | TheWoman
Povestea businessului care a pornit de la o rețea de cablu de cartier și a ajuns
unul din jucătorii importanți pe piața de SMS marketing - NewMoney
Companiile din România se promovează de sărbători prin SMS. De ce aleg această
metodă?