SMS-urile sunt absolut uimitoare. Le poți folosi cu orice ocazie, fie că este vorba de marketing, securitate, urgențe. La această listă poți alinia cu lejeritate și campaniile politice. Acestea sunt, de obicei, extrem de costisitoare. Ele necesită cercetarea prin diferite metode, lucru care crește considerabil taxele de campanie. Acum că, atât întreprinderile cât și persoanele fizice, încep să înțeleagă capacitățile impresionante ale SMS-ului, costurile au scăzut semnificativ. Lucru care s-a întâmplat și în cazul campaniilor politice. De asemenea, a devenit mai ușor să participe pentru candidatură oameni aparținând oricărui tip de fond. Așadar, acest articol subliniază cât de importante sunt mesajele text și cum să le integrezi în campania politică.
Cum să integrezi mesajele text în campania politică
Dacă nu ești familiarizat cu SMS-urile în masă sau marketingul prin SMS, trebuie să te întrebi cum poți face să integrezi mesageria text în campania politică. Este foarte simplu, o platformă web2SMS este tot ce ai nevoie. În primul rând, înregistrează-te pe o platformă online, care să dispună de un design prietenos și intuitiv, cum este platforma SMSO, întrucât îți va facilita accesul la campanie. Poți alege planul de plată în funcție de dimensiunea campaniei politice.
De exemplu, dacă intenționezi să vizezi doar orașul tău, iar acesta nu cuprinde un număr mare de locuitori, poți alege un pachet mai mic de plată care să conțină mai puține SMS-uri. În mod similar, pentru a candida la alegeri de stat sau prezidențiale va fi nevoie de un pachet mult mai mare. Mai apoi încarcă o listă de contacte cu toate numerele de telefon ale alegătorilor la care ai acces. Dacă ești în căutarea unei platforme web2SMS ușor de utilizat, accesibilă și care oferă pachete multiple, te poți înregistra aici, primind astfel primele 100 de SMS-uri gratuit.
De ce să folosești mesajele text în campania politică?
Interacțiune generală
Cercetările spun că există unele persoane cărora le place, de fapt, să interacționeze cu voluntarii campaniei. Dacă votează pentru un candidat sau se gândesc să voteze, ar dori, în mod inevitabil, să afle mai multe despre campanie. Astfel, voluntarii pot fi folosiți pentru a interacționa cu cetățenii prin intermediul unui mesaj text și pot utiliza această formă comunicare cu tact pentru a prezenta faptele, în încercarea de a-i convinge să voteze candidatul lor.
Focus grup
O formă de cercetare este reprezentată de grupurile focus. Acestea sunt, în general, extrem de costisitoare. Din acest motiv motiv va trebui să dispui de o sursă uriașă de fonduri pentru susținerea campaniei. În cazul mesajelor text, nu numai că scad costurile, dar participanții nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze. Ei pot sta acasă și să răspundă la întrebări prin SMS. Astfel, vor trebui, de asemenea, să fie plătiți mai puțin. Este important de menționat că și expresiile joacă un rol în grupurile focus. Cu toate acestea, munca principală constă în a pune întrebări și a primi răspunsuri. Atâta timp cât plătiți participanții, șansele de a primi răspunsuri exacte rămân mari. Opțiunea de a conduce grupuri focus prin SMS este utilă în special pentru cei care caută o soluție favorabilă bugetului, dar eficientă.
Memento-uri legate de alegeri
Toată lumea este conștientă de alegeri, dar trebuie să le reamintim tuturor! Nu toată lumea face efortul de a ieși la vot, chiar dacă susține un anumit candidat. Cu toate acestea, unele persoane pot fi solicitate să facă acest lucru prin intermediul memento-urilor trimise prin intermediul mesajelor text. SMS-urile pot fi utilizate pentru a reaminti alegătorilor eligibili datoria lor civică de a vota. Fiecare vot contează, astfel încât voluntarii pot fi numiți pentru a se asigura că alegătorii vor ieși și vor vota în ultima zi. Mai mult decât atât, cel mai bine este să le oferiți detalii, adică nu doar ziua în care trebuie să voteze, ci și ora și locul. Dacă cetățenii văd că se depune efort din partea ta a campaniei, este probabil ca, la rândul lor, să depună eforturi pentru a vota.
Persuadarea tinerilor
Milenialii sunt grupul de vârstă cel mai energic și implicat în procesul de votare. Asigură-te că nu treci cu vederea această grupă de vârstă (18-35 de ani), Tinerii sunt, preponderent, intelectuali și convinși de faptul că ei decid viitorul orașului sau țării lor. Din fericire pentru tine, această grupă de vârstă este investită în tehnologie. Potrivit unui studiu recent, scris de o operativă politică, nimeni sub 45 de ani nu dorește un apel telefonic. Un SMS este cel mai eficient mod de a ajunge la acești oameni și de a-i convinge să voteze un candidat. SMS-ul este un canal de comunicare extrem de subutilizat, dar care, pas cu pas, începe să capete popularitate.
Strângere de fonduri
Strângerea de fonduri poate fi dificilă dacă candidatul nu este o entitate bine cunoscută. Copiii și rudele unor personaje politice celebre au aici un ușor avantaj, dar, din fericire, SMS-ul face orice posibil. Fondurile pot fi strânse prin intermediul mesajelor text. Acest lucru se întâmplă vizând personalități înstărite și convingându-le să finanțeze campania. Link-uri scurte din mesajele text pot fi de asemenea folosite pentru a direcționa persoanele către aplicații sau pagini web online unde pot dona. Dacă strângerea de fonduri se realizează prin interviuri față în față cu sponsori, SMS-urile pot fi utilizate drept canal pentru a confirma plata lor sau pentru a le mulțumi pentru contribuția lor.
Astfel, dacă te gândești să candidezi și cauți metode prin care să îți facilitezi munca, SMS-ul este răspunsul. Nu doar că acesta te va ajuta să diminuezi considerabil costurile campaniei, ci te va și aduce mai aproape de cetățenii dispuși să voteze. Există numeroase situații în care SMS-ul îți poate face treaba mai ușoară care, alăturate unei platforme eficiente și ușor de utilizat, îți pot garanta succesul. Așadar, vino în platforma SMSO, alege pachetul ideal pentru tine și dă startul campaniei tale politice.