Clienți care comunică cu brandul lor preferat prin intermediul 2 Way SMS

Serviciile 2 Way SMS și cum te pot ajuta să îți crești afacerea

90% dintre mesajele text sunt deschise în primele trei minute de la livrare. Astfel, SMS-ul reprezintă o modalitate clară pentru branduri de a capta atenția publicului. Însă în acest proces, marketerii adesea omit un instrument care poate schimba complet modul în care imaginea brandului este percepută de către public. Este vorba de comunicarea bidirecțională, sau cum este această numită în domeniu, 2 Way SMS. Astfel, acest articol este despre produsele 2 Way SMS și modul în care te pot ajuta acestea să îți crești afacerea.

Ce este marketingul prin SMS bidirecțional?

Marketingul prin SMS tradițional este axat pe campanii, în timp ce comercializarea prin SMS bidirecțională se concentrează pe conversații. Ai fi tentat să te gândești cum este posibil ca procesul conversațional să fie mai important decât campania în sine? Nu este mai important, dar cu siguranță poate fi un element care dictează succesul campaniei. De ce? Este destul de simplu, am zice. Conversația se află la baza naturii umane. Nimeni nu este pe deplin mulțumit dacă nu ascultă și dacă nu se face auzit, mai ales atunci când are ceva de spus.

Este cazul campaniilor de marketing prin SMS. Nu doar că acest tip de comunicare bidirecțională poate conduce la îmbunătățirea serviciilor, prin primirea feedback-ului, ci poate crea o imagine puternica a brandului în ochii publicului. Iar aceasta conduce la loializarea clienților, pre cum și la atragerea unor noi clienți. Acum că am definit acest 2 Way SMS marketing, este timpul să aflăm modul în care acesta poate fi folosit în fiecare etapă a pâlniei tale de marketing.

Cum să folosești 2 Way SMS pe parcursul întregului proces de marketing

Clienții sunt deștepți. Ei pot observa cu ușurință diferența dintre interacțiunile personale și mesajele automatizate. Din partea superioară a pâlniei, prin conversie și nu numai, adoptarea unei abordări personale cu SMS-uri bidirecționale poate genera rezultate serioase pentru afacerea ta. Așadar, iată cum poți folosi SMS-urile bidirecționale pentru a capta mai multe venituri.

1. Poți recupera un număr mai mare de coșuri de cumpărături abandonate

ilustrație care arată că serviciile 2 Way SMS te pot ajuta să recuperezi coșurile de cumpărături abandonate

Când poți identifica cine a abandonat coșul și să interacționezi cu persoana respectivă, 1 la 1, prin intermediul SMS-ului, atunci încep să apară posibilități nenumărate. Poți contacta clientul și întreba ce nelămuriri au, poți evidenția promoțiile curente sau chiar îndulci propunerea cu o ofertă personalizată. Folosind SMS-uri bidirecționale pentru coșurile abandonate, poți crea încredere în relația cu clientul și să îl faci să se simtă încrezător că va fi susținut la achiziționarea produsului.

2. Poți crește conversia site-ului web

Întrebări simple despre lucruri precum orele de livrare, culorile, prețurile sau informațiile despre produs se pot transforma ușor în ucigași ai ratelor conversie. Și cu 70% dintre cumpărători care fac achiziții de pe dispozitivul lor mobil, aceștia nu au timp sau răbdare să caute pe site răspunsuri la anumite întrebări. Deci de ce atât de multe mărci fac aproape imposibil să obții un răspuns rapid de la un om real? Această întrebare este crucială, gândindu-ne că un proces rapid de întrebări și răspunsuri poate face diferența dintre un client care pur și simplu renunță la ideea de cumpărare și unul care merge mai departe, finalizând achiziția.

3. Poți optimiza experiența clienților

Client satisfăcut care achiziționează în mod repetate mulțumită serviciilor 2 Way SMS

Când vine vorba de lucruri precum retururi, informații de expediere și alte întrebări tipice privind serviciul clienți, o mică personalizare poate face o mare diferență. Cu fiecare prilej, asigură-te că îi arăți clientului că este important pentru tine. Spune-i pe nume, trimite-i mesaj cu felicitări pentru ziua lui de naștere. Pe scurt, asigură-te că fiecare client observă că depui un efort pentru a-l face fericit.

De ce să integrezi marketingul de tip 2 Way SMS în strategia generală de marketing?

Orice soluție bună începe cu o problemă bine definită. Deci, să începem de acolo. Unele dintre problemele cu care se confruntă de obicei mărcile includ lucruri precum: rata de conversie web scăzută, diminuarea performanței canalelor de marketing existente, cumpărături cu repetări reduse. Marketingul prin SMS te poate ajuta la diminuarea acestor probleme, folosindu-te de SMS-urile bidirecționale.

Probabil că deja efectuezi teste, trimiți e-mailuri legate de abandonul coșului de cumpărături și testezi diferite oferte. SMS-urile bidirecționale funcționează chiar alături de aceste eforturi. Având în vedere că tot mai multe mărci cheltuie bani pe Facebook și Google, competitivitatea (și costul) acestor canale crește doar. Astfel, pentru a maximiza returnarea traficului plătit de pe aceste canale, majoritatea mărcilor se bazează pe captarea de e-mailuri. Aceasta nu este neapărat o metodă eficientă, având în vedere că, din 100 de e-mailuri trimise, probabil o persoană sau două vor acționa în direcția achiziției. Nu spunem totuși că SMS-urile trebuie să înlocuiască e-mailul, dar ar trebui să facă parte din strategia ta de marketing.

Totodată, serviciile de tip 2 Way SMS te pot ajuta să generezi mai multe achiziții repetate de-a lungul timpului. Deoarece SMS-urile bidirecționale sunt centrate în jurul conversațiilor, conducerea mai multor venituri de la un client fidel poate deveni extrem de ușoară.

Așadar, cum să începi cu strategia ta de marketing folosind serviciile de tip 2 Way SMS? În primul rând mergi repede și înregistrează-te în platforma SMSO. Imediat după ce ai trecut de acest pas, asigură-te că le arăți clienților că opiniile lor contează. Acordă timp pentru a le răspunde la întrebări. Nu în ultimul rând, urmărește cu clienți recurenți, dar și clienți noi, atrași de conversația bidirecțională vor face achiziții, în mod repetat. Și acesta este modul în care implementezi corect o campanie de SMS marketing, obținând profit în baza satisfacției clientului.

 

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu