Organizează concursuri prin audiența ta și crește implicarea și loializarea față de brand-ul tau.
Concursurile prin SMS oferă un mod ușor și accesibil de participare, facilitează interacțiunea între brand și clienți
Organizează concursuri prin audiența ta și crește implicarea și loializarea față de brand-ul tau.
Concursurile prin SMS oferă un mod ușor și accesibil de participare, facilitează interacțiunea între brand și clienți
Brand
Destination
Obiectiv
Promovare produs si vanzare
Perioada
1 luna
Premii oferite
Cafea Destination, accesorii preparare cafea
Coduri inscrise
10,000
Brand
Nutrivita
Obiectiv
Promovare produs si brand awareness
Perioada
3 luni
Premii oferite
Electrocasnice Tefal, produse portofoliul Nutrivita
Coduri inscrise
12,500
Brand
Raureni
Obiectiv
Vanzare si Engagement
Perioada
1 luna
Premii oferite
Premii in bani, electrocasnice si produse Raureni
Coduri inscrise
8,000
Brand
Bjorg
Obiectiv
Promovare produs si engagement
Perioada
1 luna
Premii oferite
TV & audio, produse Bjorg
Coduri inscrise
12,500
Echipa noastră este pregatită să raspundă întrebărilor tale.
Completează formularul din dreapta și vei primi răspuns cât mai repede posibil. Dacă te grăbești, sună-ne.
Expertiză specifică
Mai multe opțiuni de plată
Cunoaștere locală și regională
Clienții noștri:
Orice companie sau business care doreste sa iti recompenzeze audieta poate organiza concursuri prin sms.
Consursurile prin SMS se pot organiza extrem de simplu si rapid. Inainte de toate, este necesar sa ai un cont pe platforma SMSO. Pasul urmator consta in crearea sablonului de concurs (cum sa arate mesajul tau, care va fi continutul, care sunt premiile, etc). Ultimul pas este forma unui SMS ce cuprinde toate informatiile si vor putea fi trimise catre consumatori. Cel mai bine este sa ceri sfatul unui specialist SMSO, in cazul in care intampini dificultati.
Consursurile prin SMS se pot organiza extrem de simplu si rapid. Inainte de toate, este necesar sa ai un cont pe platforma SMSO. Pasul urmator consta in crearea sablonului de concurs ( cum sa arate mesajul tau, care va fi continutul, care sunt premiile, etc). Ultimul pas este forma unui SMS ce cuprinde toate informatiile si vor putea fi trimise catre consumatori. Cel mai bine este sa ceri sfatul unui specialist SMSO, in cazul in care intampini dificultati.