SMSO

Anatomia unui text de succes in marketing-ul prin SMS

Am analizat texte de success pentru a afla ce le face atat de eficiente. Urmati aceste opt sfaturi pentru ca mesajele dumneavoastra chiar sa conteze!

Daca utilizati marketing-ul prin SMS pentru afacerea dumneavoastra, deja sunteti cu un pas inaintea competitorilor! Dar pentru ca marketing-ul prin SMS sa fie cu adevarat de success ar trebui sa obtineti raspunsul dorit, sau sa observati o crestere a ratelor de raspuns. Cum reusiti sa faceti asta?

Iata o lista cu exemple pe care le puteti folosi pentru a face ca fiecare cuvant sa conteze in campaniile dumneavoastra de marketing prin SMS.

1. Fiti atenti la orele si zilele de livrare.

Regula generala: evitati trimiterea de mesaje SMS prea devreme sau prea tarziu in timpul zilei. Luati in considerare si fusurile orare atunci cand faceti marketing catre o baza larga de clienti situata in diferite tari.

In ceea ce priveste ziua perfecta pentru trimiterea SMS-urilor, nu exista reguli stricte. Depinde de industria in care activati si de continutul mesajului dumneavoastra text.

De exemplu, trimiterea de SMS-uri joi sau vineri este o idee fantastica daca sunteti un restaurant care vrea sa isi promoveze reducerile de weekend. Avand in vedere ca cei mai multi oameni iau masa in oras la sfarsitul saptamanii, trimiterea de SMS-uri cu cateva zile inainte asigura informarea asupra ofertei dumneavoastra.

2. Identifica-te pe tine sau brandul tau.

Cresterea dorita in marketing si vanzari nu se va produce daca produsul sau brandul dumneavoastra nu are parte de recunoastere.

Cand concurati cu produse sau brand-uri asemanatoare veti dori ca destinatarii sa stie sigur ca mesajul provine de la dumneavoastra. Posibilitatea ca numarul dumneavoastra sa nu fie recunoscut, iar destinatarul sa aleaga brand-ul sau produsul concurent crezand ca mesajul a venit de la acesta, este foarte mare. Pentru rezolvarea acestei probleme este recomandat utilizarea unei etichete personalizate astfel incat brand-ul dumneavoastra sa iasa cat mai mult in evidenta.

3. Oferiti valoare in avans, dar fara sa pareti genul care face spam.

Oferiti valoare din startul SMS-ului (bonus-uri, reduceri) pentru ca clientii sa va citeasca intregul SMS. Aceasta practica le arata clientilor ca pur si simplu le comunicati un sfat util, un bonus, o reducere si nu vreti sa va faceti neaparat marketing.

Atentie: folosind DOAR MAJUSCULE, utilizand excesiv cuvantul gratuit sau adaugarea mai multor semen de exclamare, este modalitatea cea mai rapida de a va bloca numarul.

4. Personalizati mesajul.

Fie ca este vorba de marketing tiparit sau digital, personalizarea mesajului genereaza aproape intotdeauna rate ridicate de implicare si de conversie. Adaugarea unui pic de personalizarea in textul dumneavoastra le arata destinatarilor ca vorbiti exclusiv cu ei. La urma urmei, nimeni nu vrea sa se simta ca este doar un alt client dintr-o lista.

5. Concentrati-va pe un anumit indemn.

Un indemn la actiune este un cuvant sau o propozitie care ii spune destinatarului ce trebuie sa faca. Cele mai eficiente indemnuri din mesajele SMS sunt specifice, usor de inteles si va motiveaza clientii sa ia masuri imediate.

6. Faceti-l exclusivist.

Pe langa personalizarea mesajelor dumneavoastra, faceti-le mai exclusiviste. Un exemplu excelent al acestei bune practici este trimiterea codurilor promotionale exclusiv persoanelor din lista dumneavoastra de marketing prin SMS, grupul de pe Facebook sau lista VIP.

7. Setati un termen limita.

Cel mai bun mod de a crea un sentiment de urgenta este sa adaugati termene limita la mesajele dumneavoastra. Cu cat sunteti mai vagi in SMS-urile trimise, cu atat este mai putin probabil ca destinatarii sa ia masuri concrete sau sa va raspunda.

8. Vorbiti pe limba clientilor.

Daca produsele sau serviciile dumneavoastra vizeaza un anumit grup sau un anumit public, vorbiti pe limba lor si folositi expresii si cuvinte care li se potrivesc.

 

Cand vine vorba de marketing prin SMS, brand-urile care sunt utile si umane in limbajul lor text au intotdeauna mai mult success decat brand-urile a caror misiune este strict sa vanda.

Pe scurt, un mesaj text de succes trebuie sa fie clar, specific, util, personalizat si sa aiba un indemn puternic. Puncte bonus daca puteti vorbi pe limba publicului dumneavoastra. Simtiti-va liberi sa amestecati si sa potriviti cele mai bune practici pe care le-am enumerat mai sus inainte de a apasa butonul TRIMITE.