SMSO

Bulk SMS – cum să îl utilizezi pentru rezultate maxime

Din ce în ce mai multe întreprinderi utilizează marketingul prin e-mail, reclamele plasate pe rețelele de socializare sau pe paginile web pentru a se promova. Astfel, devine din ce în ce mai greu să ieși în evidență. O modalitate prin care atât companiile uriașe, cât și întreprinderile mici reușesc să facă exact acest lucru este să profite de un canal de comunicare prea puțin folosit și anume SMS-ul. Astfel, în acest articol vom analiza pe scurt câteva dintre diferitele moduri în care poți utiliza mesageria text pentru a îmbunătăți eficiența proceselor de business. Dar și pentru a face viața mai ușoară pentru clienții tăi și pentru a ajunge la noi segmente de public.

1.     Promovarea reducerilor prin Bulk SMS

Marketingul prin SMS oferă în mod constant rate de deschidere de 98%. Aceasta înseamnă că SMS-urile reprezintă canalul ideal pentru a ajunge la publicul tău. Mai ales în cazul unor oferte promoționale,  care au o mai mare urgență față de restul campaniilor.

Vânzările de tip flash sunt extrem de eficiente. Ele oferă reduceri substanțiale sau promoții pentru o perioadă foarte scurtă de timp. Acest lucru creează un sentiment real de urgență în rândul cumpărătorilor. Și este un mod ideal pentru cei care doresc să încurajeze cumpărarea și să crească vânzările pe termen scurt. Aceasta înseamnă, în același timp, că aceste reduceri reprezintă strategia ideală dacă deții un surplus de stoc pe care trebuie să îl schimbi rapid.

Deoarece vânzările de tip flash tind să fie limitate la o perioadă scurtă de timp, este important să prezinți mesajul în fața publicului atunci când contează cel mai mult și să îl motivezi să acționeze și să cumpere. Acest lucru face din SMS Marketing unul dintre cele mai eficiente instrumente. Acesta te ajută cu o mare eficiență să atingi, ba chiar să îți depășești obiectivele de campanie.   Totodată, pentru a crește eficiența mesajelor promoționale, recomandăm includerea unui link către pagina web. În acest mod vei contribui și la creșterea ratelor de conversie.

2.     Promovarea noilor produse ori servicii

Marketingul prin e-mail este un mod excelent de a-ți prezenta produsele și de a păstra legătura cu publicul. Cu toate acestea, există numeroase alte companii care apelează la acest canal de comunicare. Aceasta înseamnă că e-mailurile tale trebuie să concureze cu cele de la alte branduri. Astfel, este posibil ca produsele sau serviciile tale să nu beneficieze de atenția pe care o merită din partea publicului. Acest fenomen are loc deoarece ofertele tale se pierd în marea de mesaje cu care ne confruntăm cu toții în inbox.

Mesageria text reprezintă un loc intim, pe care utilizatorii îl verifică constant. Astfel, poți fi sigur să mesajul tău nu va fi omis de către client. Mai mult de atât, statisticile arată că acesta va fi citit chiar în primele 3 minute de la livrare. Aceasta înseamnă că noile tale produse și servicii vor avea partea de toată vizibilitatea din partea publicului, iar ofertele vor fi valorificate. În acest mod vor fi generate mai multe venituri.

Mai mult de atât, pentru a asigura un maxim de eficiență, platforma SMSO îți permite să realizezi o segmentare a bazei de date a contactelor. Poți face acest lucru pe baza unor criterii specifice. În acest mod, vei avea opțiunea de a trimite mesaje în conformitate cu datele demografice, preferințele și chiar istoricul achizițiilor anterioare. Așadar, îți vei putea rafina direcționarea pe o bază mai detaliată. Te vei asigura în acest fel că mesajul tău va ajunge la publicul potrivit.

3.     Bulk SMS – Metodă de comunicare internă

Este esențial ca întreprinderile, mai ales cele de mari dimensiuni, să fie capabile să comunice eficient. Vorbim despre comunicare nu numai cu clienții și cu partenerii lor, ci și cu personalul. O comunicare sănătoasă este esențială pentru a asigura informarea deplină a personalului cu privire la noutățile din companie. Acesta este cazul mai ales pentru sectoarele de activități în care comunicarea imediată cu personalul este esențială în procesele de business.  

Trimiterea de SMS-uri de la departamentul de resurse umane către membrii personalului pentru a-i ține la curent cu privire la noutățile importante ajută la menținerea lor în rând cu evenimentele care le-ar putea afecta munca.

Întrucât chat-urile SMS tind să fie mult mai puțin copleșite de mesaje în comparație cu e-mailurile, trimiterea unor mesaje sub forma Bulk SMS este modalitatea ideală de a transmite știrile esențiale cât mai repede posibil și oferă numeroase avantaje pentru relațiile cu angajatorii și angajații.

4.     Cadouri virtuale

Cumpărarea de carduri cadou pentru prieteni sau rude devine din ce în ce mai populară. Fie că este vorba despre magazinul, restaurantul sau brandul preferat, cardurile virtuale reprezintă o modalitate eficientă. Reprezintă un câștig atât pentru cel care trebuie să ofere cadoul, cât și pentru cel care urmează a-l primi. Astfel, utilizarea SMS-ului pentru a trimite codul de reducere persoanei dragi, la data și ora alese, poate reprezenta cadoul perfect.

Codul poate fi trimis în corpul SMS-ului pentru ca acesta să fie valorificat online. În mod alternativ, dacă trimiți un cadou virtual pentru a fi răscumpărat într-un magazin fizic, punct de vânzare sau restaurant, SMS-ul va cuprinde un link către cuponul respectiv.  

Aceste coduri de cadou virtuale reprezintă, în fapt, o situație ideală. Destinatarul nu trebuie să își facă griji să își amintească să aducă cuponul de reducere cu el.  Cardul cadou va fi pur și simplu atașat telefonului mobil. Și va putea fi accesat cu numai câteva apăsări pe ecran.

Astfel, reluând toate aceste moduri de utilizare a campaniilor de tip Bulk SMS, putem observa că SMS-ul este incredibil de ușor adaptabil. Prin urmare, indiferent dacă îți dorești să promovezi noi oferte sau produse sau dacă îți dorești să le faci clienților tăi viața mai ușoară, luând povara de a alege un cadou pentru cei dragi de pe umerii lor, platforma SMSO îți va ușura munca, datorită design-ului intuitiv și atractiv. Nu trebuie decât să te înregistrezi.