SMSO

Target sau public țintă – Cum poți construi campanii de marketing prin SMS dinamice în doar 5 pași

Să fii dinamic în marketing în ziua de astăzi înseamnă să pui întotdeauna la dispoziție conținut nou și atractiv care să atragă clienții către tine, mai degrabă decât tu să îi împingi spre a-ți achiziționa produsele ori serviciile. În acest sens, te vom ajuta cu 5 pași simpli prin care să creezi campanii de marketing prin SMS dinamice și de succes.

1. Află ce este ceea ce publicul tău țintă își dorește și oferă-l

Să încerci să îți promovezi produsul spre a-l vinde unui public care nu este interesat de a-l cumpăra este extraordinar de greu, dacă nu chiar imposibil. Pe lângă asta, efortul depus în încercarea de a convinge publicul că are nevoie de ceea ce tu oferi nu este nimic mai mult decât o pierdere de timp. Astfel, dacă afli ce este ceea ce publicul tău își dorește, campania ta primește instantaneu o șansă însutit mai mare de a avea succes.

Spre deosebire de alte instrumente de marketing, marketingul mobil este posibil numai dacă clientul și-a dat consimțământul pentru a primi informații de la tine. Astăzi, cu un număr tot mai mare al companiilor care apelează la acest instrument, oamenii se simt sufocați de mesaje promoționale. Astfel, dacă nu le oferi clienților un motiv întemeiat pentru a interacționa cu tine și pentru a răspunde campaniei tale, ei nu o vor face pur și simplu. Prin urmare, pentru a crea o campanie de marketing de succes, este necesar să stabilești cu exactitate ce poți oferi publicului tău astfel încât să îl intereseze.

2. Aliniază nevoile publicului tău țintă alături de rezultatele pe care ți le dorești

Următorul pas în crearea unei campanii de marketing dinamice constă în asocierea dorințelor publicului țintă cu nevoile tale. Pentru aceasta, trebuie să te gândești la modul exact în care ți-ai dori să reacționeze consumatorii la campania ta. Astfel, îți poți stabili un obiectiv specific. Dintre acestea enumerăm obținerea de noi clienți, creșterea vânzărilor în rândul clienților curenți, retenția clienților sau sporirea popularității brandului. Din moment ce telefonul mobil este un instrument atât de interactiv, prin combinarea acestuia cu o serie de eforturi în marketing, se poate obține o campanie de marketing ușor de implementat și extraordinar de relevantă pentru consumatori.

3. Alege instrumentul de marketing potrivit pentru tine

În alegerea instrumentului ideal pentru campania ta de marketing, este important să te gândești la ce anume aduce valoare clienților tăi. În același timp trebuie să fie potrivit și pentru atingerea rezultatelor dorite de tine. Fie că alegi să folosești SMS-urile, rețelele de socializare, sau emailul, este important ca acestea să se plieze peste necesitățile tale. Din acest motiv, recomandăm utilizarea SMS-urilor ca instrument de marketing. Acestea sunt mai eficiente întrucât studiile arată că rata deschiderii mesajelor text este de 98%, față de 22% rata deschiderii email-urilor. Citește mai multe despre rețelele de socializare ca mediu de promovare!

4. Lansează campania de marketing

Acum este momentul să începi să te promovezi prin campanii de marketing prin SMS. Marketingul prin intermediul telefonului mobil este o noutate. Nu se știe însă pentru cât timp va rămâne așa. Trebuie să profiți de el, pentru că este eficient. Din exact același motiv, însă, peisajul de marketing în mediul mobil se aglomerează cu o viteză incredibilă. Așadar, lansează-ți campania acum și îmbunătățește-o pe parcurs. Este mai eficient decât să o lansezi mai târziu, să fie perfectă, dar să nu mai aibă același impact. Vezi mai multe detalii despre ofertă și prețuri aici.

5. Urmărește factorii care funcționează în campanie, iar dacă este nevoie, fă ajustări

Spuneam mai devreme că este mai util să îți lansezi acum campania, iar pe parcurs să o urmărești și să aduci modificări, în cazul în care sunt necesare. Folosește-te de programe de software pentru a analiza datele și pentru a prezice modul în care va evolua campania. De asemenea, la SMSO, primești la finalul fiecărei luni un raport detaliat cu privire la campania desfășurată. Acesta te va ajuta să menții o evidență a modului în care mesajul a fost distribuit către clienți.

Luând în considerare toate cele de mai sus, important în lansarea unor campanii de marketing prin SMS dinamice nu este ca acesteasă fie perfecte din prima. Mai degrabă trebuie să te axezi pe ceea ce știi sigur că își dorește clientul tău. Mai apoi asigură-te că nevoile clienților tăi coincid cu obiectivele pe care ți le-ai fixat. De aici înainte alegerea instrumentelor de marketing și lansarea campaniei ar trebui să fie destul de simple. Mai ales când primești tot suportul din partea SMSO. Înregistrează-te acum și îți oferim gratuit primele 100 SMS-uri.