SMSO

Confirmare prin SMS pentru orice comanda – Un element esential pentru businessul tau!

Notificarile prin SMS sunt o modalitate eficienta de a pastra comunicarea intre businessul tau si clientii pe care ii ai. Interactiunea dintre aceste doua parti este importanta pentru succesul afacerii tale  – de aceea, trebuie sa te orientezi catre platforme care pot veni in ajutorul tau, punandu-ti la dispozitie resursele necesare pentru a pastra legatura cu clientii tai, prin intermediul SMS-ului. SMS-urile de confirmare a comenzilor sunt mesaje utile si obligatorii, atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator. Asadar, documenteaza-te cu privire la modul in care poti integra acest element modern in strategia de marketing a firmei tale!

 1. SMS-ul de confirmare pentru o comanda – De ce este util pentru businessul tau? 

SMS-urile reprezinta unele dintre cele mai populare metode de comunicare folosite de catre businessuri, atat pe plan intern, cat si in relatia cu clientii. Prin SMS-urile de confirmare a comenzii, utilizatorul va avea certitudinea finalizarii comenzii sale si va afla toate detaliile necesare legate de urmatorii pasi pe care trebuie sa-i faca pentru a intra in posesia comenzii. De pilda, mesajul poate contine amanunte despre numarul comenzii, codul AWB, totalul de plata, data livrarii, date de contact ale curierului, numarul de la call center sau alte informatii folositoare.

Textul unui SMS poate fi personalizat, in functie de dorintele fiecarei firme in parte. Acesta este un alt avantaj pe care trebuie sa-l iei in calcul, intrucat, de exemplu, formularea aleasa poate fi elaborata in spiritul businessului, pentru un plus de originalitate. In plus, SMS-ul este un mijloc de informare automatizat – acest lucru inseamna ca nu necesita eforturi suplimentare, resurse umane sau personal numeros pentru a putea fi transmise. Totul se intampla automat, prin intermediul unor platforme de specialitate.

Avantajele unei astfel de initiative sunt multiple. In primul rand, SMS-ul este o modalitate instantanee de a transmite informatiile si sunt mult mai usor de citit si de parcurs de catre utilizatori, spre deosebire de alte modalitati de comunicare (precum e-mail-ul). De asemenea, SMS-urile nu necesita acces la internet, iar statusul comenzii poate fi simplu de verificat, cu ajutorul detaliilor obtinute prin SMS. Astfel, o strategie de marketing care contine si un segment bazat pe comunicarea SMS va avea rezultate mai bune, iar afacerea va avea doar de castigat.

2. Cum sa trimiti automat o confirmare pentru o comanda – SMS Marketing? 

Pentru a putea trimite automat SMS-uri de confirmare a comenzii, este recomandat sa alegi un provider de servicii SMS, care sa-ti ofere acces, prin platforma sa, la resursele sale. Integrarea nu este complicata – ea va fi efectuata rapid si simplu, de catre specialisti autorizati. 

Conexiunea cu o astfel de platforma nu este complicat de realizat, fiind efectuata prin API sau printr-o platforma Web. Astfel, orice tip de business are acces la genul acesta de servicii care pot aduce un plus afacerii, prin eficientizarea interactiunii dintre firma si client.

In concluzie, sunt numeroase motive pentru care merita sa incerci o asemenea platforma. Orice business isi bazeaza activitatea si succesul pe relatia cu clientii, iar acestia apreciaza intotdeauna o comunicare facila, eficienta si lipsita de obstacole. Prin urmare, ia in considerare aceasta varianta si foloseste SMS-urile ca metoda de confirmare a comenzilor pe care le plaseaza clientii tai!

Sursa foto: shutterstock.com

3. FAQ – Intrebari si raspunsuri frecvente despre confirmarea comenzilor prin SMS 

 

 

In cadrul unui SMS, confirmarea unei comenzi poate cuprinde informatii importante despre livrare, plata, modalitatea de urmarire a comenzii (track & trace, AWB, etc.) si despre alte detalii esentiale. 

 

 

Daca ai un business si vrei sa transmiti confirmarile comenzilor printr-un SMS, este necesar sa colaborezi cu o echipa care sa-ti ofere servicii web-to-sms, prin tehnologie API sau Web.

 

 

SMS-ul este o metoda excelenta de a transmite detaliile de confirmare a comenzilor, intrucat este o tehnica simpla, rapida si eficienta, care nu necesita conexiune la internet. De altfel, pentru a fi implementata, nu necesita personal specializat sau o infrastructura deosebita.