SMSO

Cresterea vanzarilor cu ajutorul SMS marketingului. Sfaturi si recomandari!

SMS Marketing-ul este mai actual ca niciodata, in special atunci cand vorbim despre cum sa crestem vanzarile pentru afacerea noastra. Mesajele pe telefon au o rata impresionanta de deschidere de 97%. Mai mult decat atat, 83% dintre persoanele care citesc mesajul vor actiona conform indicatiilor tale.

Indiferent ce produs sau serviciu vinzi, marketing-ul prin SMS este de nelipsit dintr-o strategie de vanzare de succes.

SMS-urile reprezinta un canal eficient de comunicare nu doar pentru a-ti informa clientii, ci si pentru a-i convinge sa iti achizitioneze produsul sau serviciul. 77% dintre cumparatori folosesc telefonul mobil pentru a cauta produse si a cerceta piata. De ce sa nu il abordezi exact acolo unde se afla deja?

Obiective pentru cresterea vanzarilor cu ajutorul SMS Marketingului

Creeaza un program de loializare

O strategie de marketing de succes nu se concentreaza doar pe achizitionarea de noi clienti. Comunitatea de clienti care revine la produsul sau serviciul tau este mult mai valoroasa decat un client nou. Este mai ieftin sa mentii o relatie buna cu grupul de cumparatori deja existenti. Mai mult, clientii care revin la produsul tau cheltuie in medie cu 67% mai mult decat cei noi.

Campaniile de loializare creeaza sentimentul de apartenenta in randul clientilor si ii motiveaza sa revina la produsul tau. Printr-un simplu mesaj pe telefon, creezi o legatura cu clientul tau si ii multumesti pentru ca face parte din comunitatea ta.

Crearea unui astfel de program nu necesita un buget foarte mare si se poate face foarte simplu. Clientul trebuie sa trimita un mesaj scurt printr-un SMS si este automat adaugat la o lista predefinita.

Un aspect foarte important in campaniile de loializare consta in personalizarea mesajelor. Asigura-te ca baza ta de date este segmentata in functie de diverse criterii socio-demografice sau de istoricul lor in calitate de cumparator. Mesajele personalizate au o rata de succes mult mai mare decat mesajele generice.

Ofera-le cupoane de reduceri

Cui nu ii place sa economiseasca bani sau sa primeasca produse gratis? Din perspectiva unei afaceri, aceasta nevoie a consumatorului poate fi satisfacuta foarte usor.

Le poti trimite clientilor un mesaj care sa contina un cuvant cheie pe care trebuie sa il prezinte in momentul in care achizitioneaza urmatorul produs.

Exista cel putin 3 tipuri de reduceri pe care le poti oferi in acest tip de campanie:

Din cele trei tipuri de oferte, studiile arata ca metoda preferata de consumatori este de 1+1 gratis. Din punctul de vedere al clientului, aceasta oferta ii aduce cea mai mare valoare. Platesc mai mult, insa si primesc mai mult.

Pe locul doi in topul preferintelor se afla reducerea procentuala, insa numai daca reducerea este substantiala. O reducere de 5% nu ii va atrage sa vina in magazin sau sa achizitioneze un produs.

In cele din urma, produsele oferite gratis nu au foarte mare succes din simplul motiv ca nici o afecere nu va oferi gratis un produs sau serviciu valoros.

Invita-ti clientii la evenimentele organizate de tine sau in locatia ta

Mesajele prin SMS au avantajul de a ajunge intr-un timp mult mai rapid la consumatori si au o rata de deschidere foarte mare. Foloseste aceste avantaje pentru a-ti promova afacerea cu ajutorul evenimentelor si a creste vanzarile.

Odata cu invitatia, le poti trimite un link scurt unde pot afla mai multe detalii despre eveniment. Afla aici cum te putem ajuta sa trimiti link-uri prin SMS, pe care poti urmari apoi cate persoane ti-au accesat website-ul si diferite alte detalii despre caracteristicile consumatorilor.

Promoveaza produsele noi

Marketing-ul prin SMS este prin natura un instrument minim invaziv. Acest lucru se datoreaza faptului ca persoanele din lista ta de date se afla acolo pentru ca si-au exprimat deja dorinta de a comunica cu afacerea ta. Asadar, in momentul in care lansezi un produs nou, poti presupune deja ca interesul este mare.

Le poti trimite cumparatorilor mesaje prin care ii anunti de lansare, precum si reduceri exclusive pentru membrii comunitatii. In acest caz, SMS-urile devin o invitatie la un moment important din calatoria afacerii, la care cumparatorii fideli sunt de nelipsit.

Trimite mesaje automate

Este  important pentru clienti sa simta ca le acorzi atentie exclusiva. Mesajele automate te ajuta sa creezi acest sentiment foarte simplu. Arata-le cumparatorilor ca esti prezent in calatoria lor inca dinainte sa iti achizitioneze produsul sau serviciul.

Mai jos sunt cateva exemple de situatii in care le poti trimite un mesaj automat:

Strategii de crestere a vanzarilor – Exemple de bune practici

Restaurantul Corner House din New York si-a crescut vanzarile cu 25% printr-un program de loializare folosind mesaje automate personalizate. Scopul programului de loializare a fost acela de a oferi membrilor reduceri saptamanale la anumite produse din meniu. De asemenea, clientii acumulau puncte prin achizitionare pe care le puteau folosi pentru a primi mancare gratis.

Au initiat campania prin afisarea urmatorului mesaj in restaurant:

‘Alatura-te Clubului Corner si primeste un desert sau o cafea gratis. Trimite un mesaj cu textul ‘Corner Club’ la nr 50505 pentru a deveni membru’

In momentul in care un client se abona, primea un mesaj de bun venit si invitatia de a-si revendica premiul.

Aceeasi baza de date a fost folosita apoi pentru a invita clientii la evenimente sau pentru a oferi reduceri exclusive membrilor.

 

Pe tine cum te poate ajuta Marketing-ul prin SMS sa iti cresti vanzarile?

Apasa aici pentru a testa platforma SMSO. Creeaza un cont gratuit si afla cum te putem ajuta.