La invitatia lui Cristi Bolocan, specialist cu experienta in domeniul SEO si cofondator al agentiei SEO cupcake si Cristi Stefanescu, director comercial la SMSO, am sustinut webinarul SMS Marketing: Cum cresti rata de conversie prin intermediul SMS.
Mai jos regasiti inregistrarea completa e webinarului, cele 2 prezentari plus un mic rezumat al elementelor prezentate de catre speaker.
Ce afli din webinar:
- Utilizari ale SMS-ului, campanii de vanzare, retentie, engagement sau loializare a clientului
- Tipuri de afaceri care isi pot active clientii prin intermediul SMS
- Cum monitorizezi in Google Analytics eficienta si campaniilor SMS
- Cum arata platforma SMSO plus functionalitati
- Indicatori de performanta pentru canalul SMS
- Bune practice in redactarea unu mesaj text catre client
Inregistrarea Webinarului
Prezentare Cristian Bolocan, SEO cupcake
! Important de retinut:
- SMS-ul este un canal de comunicare complementar altor surse/canale de marketing digital
- Business-urile care au avut restrictionata comunicarea cu clientii lor in perioada COVID 19, isi pot notifica clientii prin SMS despre:
a. reluarea activitatii, indiferent ca esti: restaurant, cafenea, cabinet avocatura, cabinet medical, salon infrumusetare, magazin etc;
b. conditii de acces a clientilor in spatiul dumneavoastra de lucru;
c. comunicarea unor produse noi sau reduceri la produsele din stoc;
- Prin intermediul platformei SMSO, poti face campanii de vanzare personalizate in functie de tipul audientei
- Foloseste link-uri de campanie, cu UTM tags in mesajul pe care doresti sa-l transmiti. citeste mai mult despre asta
- Asigura te ca in numele mediului (medium/source) folosesti un identificator prin care sa poti diferentia campania SMS de celelalte campanii.
- Verifica in Google Analytics/Top Conversion Path pentru a filtra in functie de sursa sau mediu.
Foloseste 100 SMS uri BONUS din partea noastra si trimite acum prima campanie SMS. Incepe
Prezentare Cristi Stefanescu
! Important de retinut:
- SMS-ul este mediul de comunicare cu cel mai mare reach, 75% dintre utilizatori folosesc mesajele text;
- SMS-ul are cea mai mare rata de raspuns, 45% in comparatie cu email-ul, doar 6%
- SMS-ul genereaza incredere utilizatorilor, de accea este folosit pentru autentificare in aplicatiile de banking, email, marketplace etc. SMSO ofera serviciul de 2Factor Authentication, detalii aici
- SMS-ul se afla pe primul loc ca mediu de conversie, urmat de Remarketing, PPC, Social Media si email marketing.
- Principalele utilizari ale SMS-ului sunt:
a. notificari
b. alerte
c. comunicarea cu angajatii
d. suport pentru clienti
e. microplati prin SMS
- Platforma SMSO poate fi accesata in browser, ca aplicatie web, prin integrare API cu alte tipuri de software de tipul ERP, CRM sau prin plugin-uri dispobile pentru principalele platforme ecommerce.
- Platforma SMSO este intuitiva, cu o interfata simpla, usor de navigat si inteles toate sectiunile.
- Iti recomandam sa tii cont de urmatoarele atunci cand planifici o campanie SMS:
a. obtine permisiunea pentru a trimite mesaje text clientilor sau prospectlor tai
b. fii onest referitor la scopul mesajului transmis
c. compune un mesaj clar, cu o actiune simpla pentru destinatar.
Te-a ajutat articolul? Lasa-ne raspuns in comentarii.