1. Concursuri prin SMS
La sectiunea Servicii, avem o rubrica noua: Concursuri prin SMS. Aici poti sa:
- creezi un concurs nou
- generezi automat codurile de participare
- alegi perioada de desfasurare, prefixul codurilor si numarul total de coduri
- setezi mesajele de reply la inscrierea in concurs
- start concurs
2. Rubrica noua: Dezabonati
La secțiunea Contacte avem o rubrică nouă: Dezabonați. Aici, poti sa:
a. vezi toate contactele care s-au dezabonat
b. cauti dezabonații după numărul de telefon sau data dezabonării.
Dezabonarea unui abonat se poate face in doua feluri:
Automat
- incluzi link de dezabonare în mesajul campaniei trimise
- destinatarul apasă pe linkul de dezabonare din mesaj
- confirma dezabonarea
- numarul de telefon respectiv este adaugat in lista de dezabonati
Manual:
Intri in rubrica Dezabonați din secțiunea Contacte și adaugi:
- unul sau mai multe numere de telefon folosind butonul adaugă +
- o listă de dezabonați în format .xlsx sau .csv folosind butonul importă ⇧
[Important] Numerele de telefon adăugate trebuie să fie în format E164 (+407xxxxxxxx)
Lista de dezabonați poate fi descărcată din două locuri:
- secțiunea Campanii rubrica Istoric campanii, alegi o campanie si poti genera raportul dezabonaților pentru fiecare campanie în parte;
- sectiunea Contacte rubrica Dezabonați, poti genera raportul dezabonaților pentru toată echipa utilizatorului, indiferent de filtrele aplicate;
3. Îmbunătățiri ale rapoartelor
La secțiunea Rapoarte, rubrica Mesaje trimise, avem următoarele modificări:
- butonul de filtrează a fost mutat în partea dreaptă
- opțiunea de a filtra în funcție de numele campaniei
- opțiunea de a descărca un raport în baza filtrelor adăugate pentru o căutare
- coloana “campanie” în tabelul cu rezultatele filtrării; campaniile cu numele “n/a” sunt trimise prin secțiunea Testează sau prin API
4. Opreste trimiterea campaniei
Am adaugat optiunea de Opreste Trimiterea in ultimul pas al campaniei. Aceasta optiune ramane activa dupa trimiterea campaniei fara a fi returnat costul SMS-urilor.
5. Confirmare Dezabonare
Am primit feedback de la voi referitor la adaugarea unui buton de confirmare a dezabonarii atunci cand un destinatar alege aceasta optiune. Datorita ecranului mai mic al de afisare a mesajului, exista posibilitatea ca utilizatorul sa faca click (neintentionat) pe link-ul de dezabonare in loc de link-ul campaniei.
6. Status Destinatari
Din sectiunea Contacte – Vezi Liste, la selectarea uneia dintre liste, in partea de jos a paginii exista un istoric al importurilor unde regasesti mai multe status-uri referitoare la numerele de telefon din lista selectata.
7. Istoric Tranzactii
Din sectiunea Financiar, rubrica Comenzi, poti sa:
- vizualizezi toate comenzile facute de-alungul timpului
- Reincerci plata pentru o comanda nefinalizata
- Duplici o comanda finalizata anterior