SMSO

Mesajele personalizate – ce sunt si ce beneficii iti aduc

Campaniile de marketing prin SMS sunt din ce in ce mai populare, datorita avantajelor incontestabile pe care le aduc business-urilor, fata de alte metode de promovare sau de comunicare cu publicul. In general, mesajele pe telefon prezinta conversii ridicate, insa exista metode prin care iti poti imbunatati rezultatele si mai mult.

Personalizarea mesajelor pe care le trimiti clientilor tai are beneficii atat in planul productivitatii, cat si in ceea ce priveste crearea unei conexiuni mai apropiate cu consumatorii pe care ii vizezi. In articolul de mai jos, vei vedea ce este un mesaj personalizat, ce beneficii prezinta si care sunt raspunsurile la cele mai frecvente intrebari despre acest subiect.

1. Ce sunt mesajele SMS personalizate?

Un mesaj scris personalizat este un SMS creat folosind datele utilizatorului. Printre acestea se pot numara numele, varsta, data nasterii, tara, genul si multe altele. Prin intermediul acestor informatii personalizate, le poti trimite consumatorilor comunicari relevante, oferte care le suscita interesul, felicitari sau noutati la momentul potrivit.

Aceste mesaje pot fi trimise cu ajutorul bazelor de date cu utilizatori pe care le detii sau prin produse de SMS Bulk, folosind procese de segmentare a publicului si alegand parametrii relevanti pentru campania ta, precum varsta sau locatia.

 2. Mesajele personalizate – ce beneficii au? 

Daca te intrebi de ce sa apelezi la acest tip de comunicare, trebuie sa afli ca avantajele sunt numeroase. Mai jos le vei descoperi pe cele mai importante dintre ele.

 

 

Prin mesaje personalizate trimise in bulk, poti expedia un numar foarte mare de SMS-uri, intr-o perioada scurta, iar acestea vor avea o nota personala pentru fiecare utilizator in parte. In alte conditii, acest lucru s-ar fi realizat cu mari eforturi si ar fi durat o perioada indelungata de timp. Cu ajutorul serviciilor specializate, poti contacta un grup impresionant de oameni in doar cateva secunde.

 

 

Personalizarea mesajelor iti ofera ocazia sa comunici cu publicul tau intr-un mod care sa te faca sa iesi in evidenta in fata consumatorilor. Fie ca individualizarea acestora se face prin adaugarea detaliilor personale, luand forma felicitarilor sau chiar urarilor de la multi ani, fie ca introduci introduci elemente distincte pentru fiecare segment de public, te bucuri de capacitatea de a contura un mesaj unic.

 

 

Dat fiind faptul ca majoritatea oamenilor sunt bombardati cu informatii si mesaje din toate directiile (televiziune, radio, social media etc.), mesajele SMS personalizate pot fi un canal bun de a consolida o relatie aparte cu clientii tai. Prin utilizarea acelor semne individuale, fiecare membru al publicului tau simte ca are parte de un tratament special, iar acest lucru conduce la rezultate mai satisfacatoare.

 

 

Dintre canalele de marketing utilizate de catre business-uri, comunicarea prin SMS este in topul celor mai eficiente. Eficienta acesteia poate fi imbunatatita si mai mult daca apelezi la customizarea mesajelor. Odata ce consumatorul observa registrul personalizat, ai mai multe sanse ca el sa se implice in actul comunicarii sau sa raspunda la un call-to-action.

 

 

Ratele de raspuns mai bun conduc catre conversii mai ridicate si, prin urmare, rezultatele eforturilor de marketing sunt unele imbucuratoare. Indiferent ca este vorba de vanzari sau de alte obiective, mesajele personalizate vor veni in ajutorul tau.

Asa cum reiese din randurile de mai sus, campaniile de marketing sau informarile prin mesaje SMS personalizate reprezinta unele dintre cele mai eficiente metode de a ramane in contact cu publicul si de a comunica intr-un stil unic, pe un canal care castiga din ce in ce mai multa popularitate. 

Sursa foto: Unsplash.com.

Intrebari si raspunsuri frecvente despre mesajele personalizate 

Ce sunt mesajele SMS personalizate?

Mesajele de tip text personalizate sunt SMS-uri care contin numele, data nasterii sau alte informatii specifice fiecarui utilizator in parte.

De ce este indicat sa folosesti mesaje SMS personalizate pentru clientii tai?

Mesajele SMS personalizate, trimise prin produse de tip bulk, au avantajul de a eficientiza implementarea campaniilor, cresterea ratei de raspuns si imbunatatirea generala a rezultatelor campaniilor de marketing.

Cum poti crea mesaje personalizate pentru clientii tai?

Mesajele personalizate se realizeaza prin utilizarea bazelor de date cu utilizatorii targetati, ce contin informatii despre acestia: nume, varsta, tara si alte detalii.