Majoritatea brandurilor folosesc serviciul de mesagerie pentru a-si promova produsele, a trimite notificari, alerte sau remindere publicului. Pentru a transmite informatii, SMS-urile normale vor fi suficiente. Cu toate acestea, daca vrei sa interactionezi cu clientii tai, atunci iti recomandam sa iei in considerare comunicarea prin 2 Way SMS.
Serviciul two-way SMS le permite utilizatorilor sa trimita si sa primeasca mesaje de la un numar dedicat printr-o platforma de mesagerie, cu ajutorul API (Application Programming Interface) sau prin alte solutii integrate. Functionarea sa se bazeaza pe coduri scurte sau numere de telefon virtuale. Codurile pot avea intre 3 si 6 cifre, iar numerele de telefon arata, de obicei, ca cele standard. Este de retinut ca prima optiune poate fi utilizata doar pe teritoriul unei tari.
Cum functioneaza 2 Way SMS
Sistemul este simplu si eficient, deoarece nu necesita conditii speciale, iar din publicul tina al unui business poate face parte oricine are un telefon mobil. Brandul trimite un mesaj, iar clientul poate raspunde la acesta. Dupa aceasta etapa, conversatia poate fi preluata de o persoana reala sau de un robot care sa ofere raspunsuri predefinite. Alegerea va fi facuta in functie de obiectivele tale de business si de identitatea pe care o are compania ta.
Avantajul esential al comunicarii bidirectionale – raspunsuri in timp real de la clientii tai
Daca in trecut strategiile de marketing sau de promovare se bazau pe transmiterea unidirectionala de mesaje, de la brand catre client, in prezent, lucrurile stau diferit. Majoritatea companiilor sunt la curent cu cele mai eficiente forme de comunicare, iar interactiunea dintre comerciant si public se numara printre metodele cele mai bune de a atrage noi cumparatori sau de a fideliza clientii existenti.
Prin urmare, tot mai multe business-uri pun in aplicare metode de a deschide dialogul cu cei care le-ar putea cumpara produsele. Una dintre modalitatile rentabile este serviciul de mesagerie 2 Way SMS, care iti ofera posibilitatea de a trimite, dar si de a primi mesaje de la clientii tai.
Deoarece foarte multe persoane considera ca SMS-urile sunt o modalitate foarte buna si rapida de a fi contactati, acest tip de comunicare are efecte pozitive garantate asupra rezultatelor pe care le obtii de la campaniile tale de marketing.