Bărbat care utilizează telefonul mobil în timp ce verifică date statistice

SMS în masă – cum să folosești această strategie în afacerea ta?

Trimiterea SMS-urilor în masă este o tehnică foarte utilă, eficientă, care ar trebui să fie parte integrată din orice strategie de marketing mobil care tinde să obțină un real succes în lumea afacerilor de astăzi. Mai jos poți citi o scurtă prezentare a strategiei bulk SMS (sms în masă) și câteva motive pentru care aceasta este crucială succesului oricărui business.

După cum este știut, telefoanele mobile stăpânesc lumea noastră digitală, astfel că marketingul orientat spre mobil a devenit un punct crucial fiecărei planificări strategice a business-urilor. Marketingul mobil este o necesitate imensă pentru o afacere care dorește să păstreze un avantaj față de concurență și să îl mențină pentru cât mai mult timp.

1. Trimiterea sms-urilor în masă – marketing și strategie

Când vorbim despre marketingul mobil, trebuie să acordăm o atenție specială marketingului prin SMS, deoarece mesajele scrise pe telefon sunt cele mai eficiente instrumente de marketing și vânzări. Această porțiune mică de text, livrată pe telefon, are un procent fenomenal de 98% rată de deschidere și citire a informației în 3 minute! Niciun alt instrument de marketing nu poate oferi o astfel de eficiență, ceea ce face SMS-ul de marketing cel mai convenabil mod de a transmite mesajul tău clienților și potențialilor clienți. 

Deși tehnologia mobilă a avansat semnificativ și oferă atât de multe soluții new age, unele „lucruri vechi” nu se vor demoda niciodată. Statistici recente despre marketingul mobil spun că majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri folosesc mesajele scrise în proporție de 96%! Deci, în ciuda tuturor progreselor în tehnologia mobilă, mesageria prin SMS este încă foarte importantă. În calitate de coordonator al unei afaceri, nu trebuie să neglijezi marketingul prin SMS!

SMS-ul în masă creează o relație bună cu toți clienții

SMS-urile în masă de la smso.ro vor îmbunătăți marketingul și comunicarea cu clienții afacerii tale. De ce? Pentru că este rapid, eficient din punct de vedere al costurilor, creează conversații semnificative și este bazat pe permisiune (opt-in), ceea ce este apreciat de majoritatea clienților. 

SMS-urile în masă, cunoscute și sub numele de mesagerie text, Bulk Messaging, SMS de afaceri, software SMS sau chiar SMS marketing, reprezintă un serviciu care permite întreprinderilor de toate tipurilor să trimită cantități mari de mesaje SMS către diverse telefoane mobile prin diferite rețele mobile. Pentru a spune mai simplu: mesajele în masă îți permit să livrezi același SMS unui număr mare de destinatari, simultan. Dacă este utilizat inteligent, serviciul SMS în masă poate deveni chiar tonul de comunicare perfect al afacerii tale.

Livrarea SMS în masă ajută întreprinderile să creeze relații care generează rezultate importante. Acest serviciu construit special este util, mai ales, pentru a ajuta antreprenorii începători, iar IMM-urile reușesc să ajungă la perspectivele potrivite în timpul procesului de dezvoltare. SMS-urile în masă le permit utilizatorilor săi (afacerilor) să trimită mesaje text în masă la nivel național și internațional. El este motivul pentru care acest tip de livrare prin SMS este una dintre cele mai bune soluții pentru întreprinderile care își propun să ajungă la o audiență specifică, locală sau globală.

2.Ce tip de afaceri folosesc această strategie?

Cea mai frecventă utilizare a mesajelor SMS în masă este pentru:

  • Publicitate în masă prin SMS
  • Notificări, alerte, mementouri
  • Verificări de siguranță (confirmare parolă)
  • Informații despre produse
  • Știri
  • Buletine SMS
  • Divertisment 

Unele afaceri au o bază mare de utilizatori și clienți ce trebuie să fie contactați simultan cu anumite informații, iar aici vine în ajutor acest serviciu. Fie că este vorba de un memento, o alertă sau unele știri, toate au nevoie de un mod eficient de a transmite mesajele publicului lor. 

IMM-urile pot și ar trebui să utilizeze și acest serviciu. Deși marketingul pe e-mail este considerat unul dintre cele mai eficiente moduri de a ajunge la oameni, adevărul este că doar un procent mic de e-mailuri sunt citite, conform statisticilor la nivel mondial. Același risc nu se aplică pentru marketingul prin SMS, deoarece mesajele ajung direct la un dispozitiv care nu necesită deschiderea și folosirea internetului. Simplul fapt că 98% din SMS-uri sunt deschise și citite demonstrează că acest tip de comunicare este cel mai bun dacă îți dorești un flux constant de informații către clienții tăi.

Strategia de afaceri poate crește vânzările și veniturile pentru că îți permite să ajungi la clienți atunci când este cel mai potrivit pentru aceștia, cu cele mai critice informații sau servicii de care au nevoie. 

Concluzionând, mesajele în masă sunt o platformă perfectă pentru a fi utilizate pentru organizarea campaniilor de marketing mobil, care nu numai că te pot ajuta să obții venituri suplimentare, ci și să-i facă pe oameni să-și amintească de brandul tău.

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu