Ce am adus nou pentru îmbunătățirea funcționalității platformei

Ce am adus nou pentru îmbunătățirea funcționalității platformei

În ultimele luni, echipa SMSO s-a mărit cu noi colegi care ne-au ajutat să aducem actualizări platformei noastre. Lucrăm constant la îmbunătățirea acesteia și dorim să oferim o experiență de utilizare excelentă utilizatorilor și partenerilor noștri. Mai jos găsiți o listă cu noutățile pe care le-am adus în ultima perioadă.

Modificări în expedierea campaniilor

Viteza de expediere

Este posibil ca e multe ori să te fi gândit, în momentul expedierii campaniei tale, la cât de repede este transmis mesajul tău către client. Pentru a pune punct acestor nelămuriri, am adăugat platformei noastre funcția prin care utilizatorii vor putea alege o viteză de expediere predefinită. Opțiunile disponibile pentru utilizatori sunt: 50/100/150/300/500/1000 SMS-uri pe minut.

Ilustrație care arată de unde poate fi accesată viteza de expediere

Orele de liniște

De nenumărate ori am vorbit în articolele noastre despre importanța intimității și despre cât de necesară este expedierea campaniei la o oră optimă pentru clienți. Din acest motiv, de acum înainte, utilizatorii vor avea șansa de a alege dacă vor să expedieze campania cu sau fără opțiunea de ore de liniște. Aceasta însemnând că, dacă se va alege aceasta opțiune, campaniile vor fi expediate în intervalul orar 09:00-19:00. În situația în care campaniile nu vor trimise complet până la ora 19:00, acestea își vor continua expedierea a doua zi, începând cu ora 09:00.

Opțiunea de vizualizare a numărului total de SMS-uri care urmează a fi trimise

De acum, utilizatorii vor avea opțiunea de a vizualiza numărul total de SMS-uri care urmează a fi trimise și nu numai numărul de abonați care urmează să primească SMS. În acest fel utilizatorii vor putea stabili cu o mai mare eficiență nivelul de comunicare cu abonații lor.

Opțiunea de anulare a campaniei

Deși nu este de dorit, există uneori momente când un detaliu este omis sau pur și simplu nu se află la locul lui. În aceste situații, opțiunea de anulare a campaniei poate fi cea care o salvează de la eșec. Astfel, utilizatorii vor putea opri o campanie care se află deja în procesul de trimitere, dar care nu a fost configurată corespunzător. 

Restituirea costurilor campaniei

Aceasta opțiune permite utilizatorilor ca, după oprirea unei campanii în curs de trimitere, să primească înapoi banii cheltuiți pentru SMS-urile care nu au apucat a fi trimise. Astfel, în situația în care, dintr-un oarecare motiv, campania trebuie anulată, utilizatorul va putea în continuare să o trimită, după ce îi sunt aduse modificările de rigoare, fără costuri suplimentare.

Modificări ale platformei

Fixarea fusului orar

Fusul orar va fi predefinit, din setările platformei, la UTC+3, însă acesta va putea fi modificat cu ușurință de către utilizatori. Modificările se vor realiza după preferințele utilizatorului, din pagina de profil, accesând secțiunea de fus orar.

Ilustrație care arată de unde poate fi accesată funcția de schimbare a fusului orar

Mesaj de amintire în privința înregistrării

În momentul înregistrării utilizatorii primesc un e-mail în urma căruia pot valida înregistrarea. Dacă acest lucru nu se întâmplă, utilizatorul va primi, în decursul unei zile de la procesul de înregistrare, un e-mail prin care i se va aminti că este necesară validarea. E-mailul va conține toți pașii necesari care să îl îndrume pe utilizator spre confirmarea înregistrării.

Afișarea statusului mesajelor în limba română

Intrând din nou în secțiunea Rapoarte>Mesaje trimise, utilizatorul va putea accesa filtrul statusului mesajelor în limba română. Acesta, în sine, va traduce în limba română informațiile legate de statusul mesajelor.

Ilustrație care arată funcția de afișare a statusului mesajelor în limba română

Acceptul mesajelor de marketing

Utilizatorii vor avea posibilitatea de a se abona sau dezabona de la mesajele de marketing atât în momentul înregistrării, cât și în orice alt moment, din profilul utilizatorului. Opțiunea de abonare sau de dezabonare este, de asemenea, valabilă și în momentul înregistrării prin intermediul API.

Noul partener – Zap Car

În urma încheierii unui parteneriat cu Zap Car, aceștia vor apărea în meniu, în momentul înregistrării utilizatorului în platforma SMSO.

Remedierea erorilor tipografice 

Fiindcă ne dorim ca utilizatorii platformei noastre să aibă o experiență cât mai plăcută, urmărim constant diverse erori care pot apărea în procesele de lansare a campaniilor prin SMS. Astfel, noul update al platformei rezolvă diverse erori de tipografie.

Optimizări

Noul update al platformei include, pe lângă cele mai sus enumerate, și optimizări ale diverselor funcții ale codurilor platformei. Așadar, am făcut toate remedierile necesare pentru ca platforma să ofere utilizatorilor cea mai bună experiență, ajutându-i să își trimită mesajele rapid, eficient și fără impedimente.

Urmărim mereu funcționalitatea serviciilor noastre și venim cu rezolvări rapide și eficiente ale erorilor pe care le putem întâlni. Ca și voi, încercăm constant să le oferim utilizatorilor noștri o experiență cât mai plăcută, de aceea, dacă ai sugestii pentru noi, despre ce am putea îmbunătăți în platformă, scrie-ne la [email protected]

 

Abonează-te la newsletter-ul SMSO:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu